کد خبر: ۹۵۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
تعداد بازدید: ۶۹
مهرداد رضایی با حضور در محل تمرین مس رفسنجان ضمن دلجویی از ساکت الهامی به این مربی بابت درگذشت عموی او تسلیت گفت.

عکس| دلجویی بازیکن جنجالی از ساکت الهامیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : مهرداد رضایی با حضور در محل تمرین مس رفسنجان ضمن دلجویی از ساکت الهامی به این مربی بابت درگذشت عموی او تسلیت گفت.

هافبک نارنجی‌پوشان لیگ برتر چند روز قبل با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود ، جدایی‌اش را از جمع مسی‌ها اعلام کرد. او بعد از این اتفاق طی مصاحبه‌ای صحبت‌هایی را علیه ساکت الهامی بر زبان آورد که بسیار خبرساز شد.

حالا با گذشت چند روز و همزمان با درگذشت عموی ساکت الهامی، مهرداد رضایی به دفتر کار این مربی در محل تمرین مسی‌ها رفته و با سرمربی نارنجی‌پوشان دیدار کرده است.

این بازیکن ضمن ابراز پشیمانی بابت حواشی پیش آمده در روزهای گذشته و دلجویی از سرمربی و مدیران باشگاه مس رفسنجان ، درگذشت عموی ساکت الهامی را به وی تسلیت گفت و برای این مربی و نارنجی‌پوشان در لیگ بیست و سوم آرزوی موفقیت کرد.

1906503

در این ملاقات ساکت الهامی ضمن تشکر از حضور رضایی گلایه‌مندی خود را از صحبت‌های انجام شده توسط این بازیکن اعلام کرد ورضایی نیز با پذیرفتن اشتباه خود از سرمربی مس دلجویی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: